• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis sökes

Söker klätterkompis för klättring på Klätterverket. Är 34 år och har klättrat 6 år, men bara sporadiskt. Klättrar 5b-c leder inomhus. Har gått klätterkurs för klippklättring, men har tyvärr inte kommit iväg på utomhusklättring. Klättrar idag ca 1 dag i veckan, men vill klättra mer (och alla kompisar blir sambos, får barn, gifter sig och lägger av med klättring...). Är också intresserad av att åka med UCPA till Sormiou i sommar och klättra.

Hej, jag är i ungefär samma situation som du (31 år klättrat ca 8 år sporadiskt, klättrar numer 5b-6b leder inne och något lättare ute) och söker en klätterkompis för klättring ungefär 2ggr i veckan, gärna på klätterverket. Maila mig på christina.eriksson@gmail.com

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.
klätterkompis

Hej jag provar gärna att klättra tillsammans med dig. Tror att vi kan vara ungefär på samma nivå.

Carina

hej!

jag har allt färre klätterkompisar och det blir svårt att tima in när båda kan osv. jag skulle väldigt gärna lära känna fler som jag kan åka ut och klättra med. Jag har klättrat ca 3 år, och senaste året har blivit väldigt lite klättring pga ingen att klättra med. Jag klättar just nu 5:eek:r, men när jag slutade klättra regelbundet för ett år sen klättrade jag 6b inne. Jag vill komma ut och klättra mycket i sommar. Inomhusklättring funkar oxå.

hör av er om ni kan tänka er att vara 3 st.

/tarja

Tips till alla klättersugna:

Maila till Björn Friberg (ovan), han har en mailinglista på klättersugna i Stockholmregionen!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips