• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkompis i Stockholm

Har precis gått kurs och tagit min gröna kort på klättercentret i Solna. Är 44 år och har en massa humor. Söker nu någon att klättra inomhus med. Kille/tjej spelar ingen roll rimligt är väl en ålder på 44 +-10 år.

Klättrings kompis i Stockholm

Tjena!

Jag är en amerikansk kille som bor på Söder. Absolut söker jag en klättrings och idrotts kompis. Jag fick grönt kort från Klättercentret-Telefonplan några månader sen. Men jag var i USA i somras och klättrade, cyklade, m.m. Jag klättrar mest utomhus men det räcker inomhus under vintertid. Jag tror att grönt kort räcker för både Solna och Telefon. Jag gör toprep, sport/klippklättring och gjort ledklättring men inte proffs heller. Nybörjare passar bra också. Att ha en idrotts kompis som trivs bra att träna är bäst.

Jag hoppas att höra om mig snart.

Mommik (Franklin)

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Det finns en Facebookgrupp "KLÄTTERKOMPIS I SOLNA" för de som söker klätterkompisar just i Solna.

Detta är ett nätverk till för dem som brukar klättra på Solna Klättercentrum och vill ha klättervänner. Tänkte att detta kunde bli som en "pool" där man snabbt och enkelt kan komma i kontakt med andra Solnaklättrare och bestämma tid för klättring.

Hej!
Har klättrat en del för någa år sedan och tänkte komma igång igen. Skulle vilja köra en till två gången i veckan.

//Niklas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips