Kartor till Galileoapp för android?

Hej finns det någon som fått in eniroskartor eller någon annan bra karta(satelit) i Galileoappen för Android och kan förklara hur?
Det går till Iphone men inte lyckats hitta till Android
Med vänlig hälsning
Richard

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Har haft den på mina två Android telefoner sedan jag bytte från iPhone för 2.5 år sedan. Så den är nog inte så värst ny på Android.

/Kalle

Intressant. Är det några skillnader i kartåtkomst och övrig funktionalitet mellan iOS och Android?

Thure
Ursäkta om jag var otydlig, använde den aldrig på iPhone. Så kan tyvärr inte svara. Och använder den inte mkt på Androiden heller. Det jag nyttjar är openstreetmap kartorna ibland men oftast blir det andra appar som har fjällkartan istället.

/Kalle

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips