Kalsonger med gylf

Efter många år verkar vissa tillverkare ha insett att det finns kunder som fortfarande föredrar en gylf i sina kalsonger.
woolpower har alltid behållit sin produktlinje för män
Enligt min erfarenhet är unisex långkalsonger ganska obekväma för män.
Nu finns Boxer 3Inch och 6 inch från Patagonia och långkalsonger
också Devold Expedition långkalsonger och Devold DU Activ
Icebreaker har också både långkalsonger och Boxer-klasong https://www.tradeinn.com/trekkinn/sv/icebreaker-merino-boxer-anatomica/137245493/p
Och nyligen CRAFT igen https://www.craftsportswear.com/sv/core-dry-boxer-6-inch-m-men-blaze-1910441-396000
Det finns hos XXL, naturkompaniet och annars Sportbutiken.
 
Vad använder folket för underkläder (herr). Är lite inne på icebreaker men blir fundersam om det är värt nästan 1000 kr för 3 par kalsonger. Finns det bättre alternativ?
 
Vad använder folket för underkläder (herr). Är lite inne på icebreaker men blir fundersam om det är värt nästan 1000 kr för 3 par kalsonger. Finns det bättre alternativ?
Snackar vi långkalsonger så har jeg ett par i syntet från craft och ett par i merino från icebreaker.
Båda paren har gylf, tror jag. Men med kortkallingar utan gylf under så är det som sagt rätt meningslöst :)

Kortkalsonger, där kör jag Pierre Roberts syntetkallingar från närmaste ICA. Svårslagen pris/prestanda.

På överkroppen växlar jag mellan eller kombinerar någon kortärmad löpartisha i syntet (har flera av diverse märken), en tunn långärmad undertröja i syntet från craft, en tunn långärmad merino (icebreaker) och en kortärmad merino-t-tröja (min senaste är från devold, tror jag, efter att min förra (icebreaker) gav upp efter femton år).

Vilket/vilka av dessa plagg som åker på beror på en kombination av väder, aktivitet, omgivningens känslighet för doften av svettiga syntetkläder och vad som för tillfället ligger i tvätthögen.
 
De här gillar jag, håller otroligt bra för att vara mest ylle. Och långa så minimerar risken för infanterield.
 
Snackar vi långkalsonger så har jeg ett par i syntet från craft och ett par i merino från icebreaker.
Båda paren har gylf, tror jag. Men med kortkallingar utan gylf under så är det som sagt rätt meningslöst :)
Här Du länk till CRAFT långkalsonger med gylf? - Känner ingen - båra Craft Core dry Boxer Kalsong
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.