• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

kajak på västkusten

Hej!

Jag vill gärna komma ut och paddla på västkusten. Jag har ingen egen kajak men det finns ju att hyra. Så det är sällskapet som saknas. Jag paddlar för att det är kul och för att njuta, ingen snabb paddlare.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Hej Liliane!

Jag kommer att göra en fikapaddling i lugnt tempo och utgå från Fiskebäck imorgon lördag 13/8

Det finns säkert möjlighet att hyra en kajak i Önnered.

Om det är någon annan som är pigg på att paddla imorgon så är det bara att hänga på.

Träffpunkt: Vid kajakcontainern i Fiskebäck kl. 10.00

Christina

I dag blev lite för tajt för mig. :(
Men jag vill gärna nästa utfärd om det passar. Jag har inte paddlat så jättemycket så jag vill inte ge mig ut själv.

Hej!

Vilken magisk dag vi fick och vad roligt att vi blev några stycken som paddlade ut till dom mest underbaraste vikarna.

Liliane, det var synd att du inte kunde komma med idag men blir säkert fler tillfällen.

Christina

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips