Jag kan bara vara nöjd!

Jag vill bara hylla Primus och tacka för en perfekt service och ett helt underbart kundbemötande.

Tidigare så havererade piezotändaren på mitt EtaPower express och då mailade jag till primus, som skickade inte bara en, utan två stycken nya tändare. Helt utan några "krussiduller"
Och nu hade det hänt igen, pumpstången till mitt Omnifuel hade pajat i gängorna på nåt märkligt sätt så knoppen inte gick att sätta fast ordentligt. Vad det berodde på har jag ingen aning om, men jag skickade ett nytt mail till Primus och undrade om det skulle gå att få tag i en ny stång.
Pumpen var det ju inget fel på så jag ville helst slippa att köpa en ny komplett sådan för flera hundralappar.
Dom gjorde det igen, helt utan några "krussiduller" och skickade mej en ny pumpstång med tillhörande handtag/knopp.

Det kallar servicemind och jag älskar mina Primuskök och personalen som jobbar där...

Tack Erik och alla ni andra på Primus för att ni finns.

/Dennis
 
Håller med, de är jättebra på kudnvård. Hade lite trubbel med piezon på min gasgrill och fick en ny med instruktion gratis utan frågor. Min EtaExpress-piezo har dock funkat klockrent sedan 2008.
 
Kan bara instämma om Primus kundvård. Jag köpte ett sittunderlag där venilen inte var tät och bad dem skicka en ny gummipackning. De skickade ett nytt sittunderlag istället... Imponerande.
 

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips