Då har jag tjugo år på mig.Grattis! Här får du lite inspiration:
Filmen handlar om Edwina 73 som älskar inlines. "When I get old..." - underbar inställning!
Inlines vs långfärdsskridskor.
- Trådstartare Jazzy
- Start datum
Då har jag tjugo år på mig.Grattis! Här får du lite inspiration:
Filmen handlar om Edwina 73 som älskar inlines. "When I get old..." - underbar inställning!
Då har jag tjugo år på mig.![]()
Jo, imponerande. Jag har varit i Japan och tränat Budo och träffat på Japaner i sjuttio till åttioårsåldern med en fysik som är helt otrolig.Med tanke på hennes balans, fysik och engagemang i den åldern så har hon säkert också 20 år på sej...
Imponerande att det finns människor i den åldern som är mer alerta än många av dagens (lata/bekväma?) 20-åringar!
Har du kollat inlinesovalen på Våxnäs. Där har det väl inte grusats??men det är lite för mycket grus på vägen för tillfället
Den har jag missat helt. Jag får kolla upp detta.Har du kollat inlinesovalen på Våxnäs. Där har det väl inte grusats??
Jag tog en liten premiärtur, men det är lite för mycket grus på vägen för tillfället. Och inte för att skryta men jag tror jag kommer sätta tekningen ganska snabbt.
Jag gissar att ni har lika mycket grus på vägarna som vi har här i Stockholm, så det kommer sluta med ett tvärt stopp och mycket smärta om du ger dej ut nu med inlinesen...