Info om kartfel

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag har rapporterat in några rätt grova kartfel vid ett par tillfällen. Samtliga fel kvarstår fortfarande åtskilliga år senare. Det är nog waste of time att rapportera in fel....

Jag har rapporterat in några rätt grova kartfel vid ett par tillfällen. Samtliga fel kvarstår fortfarande åtskilliga år senare. Det är nog waste of time att rapportera in fel....

Det håller jag inte med om! Jag har hittills rapporterat in 49 fel och till idag är knappt hälften åtgärdade. De flesta av de ej åtgärdade är rapporterade efter augusti 2008 och jag har hoppet kvar. CNE 2009 var rättad på ett antal punkter tack vare mig, dock ville inte Navteq dra väg 117 utanför Skogaby, trots att jag hänvisade till Teleatlas karta som hade med den nya sträckningen.

Det håller jag inte med om! Jag har hittills rapporterat in 49 fel och till idag är knappt hälften åtgärdade. De flesta av de ej åtgärdade är rapporterade efter augusti 2008 och jag har hoppet kvar. CNE 2009 var rättad på ett antal punkter tack vare mig, dock ville inte Navteq dra väg 117 utanför Skogaby, trots att jag hänvisade till Teleatlas karta som hade med den nya sträckningen.

Jag har med anledning av din kommentar ovan rapporterat in några fel igen så får vi se vad som händer.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips