Ihoppfällbar grill rekommenderas och sökes

Lilgrilln såg trevlig ut

Priset på Delicards variant var 200 spänn plus moms. Samma som frakten på Lillgrilln...

Har inte fått den. Suktar...
 
Förra sommaren tittade jag på en grill på Cervera eller va de nu heter, konkurent till Duka. Jag var sedan inne på tillverkarens hemsida, kanske kan leta reda på adressen. Det kan vara den grillen du menar, men jag köpte den inte eftersom jag skulle få fixa så många skrivbordskonstruktioner att jag likagärna skulle kunnat gjort en från grunden. Idén var bra, men den var utvecklad av en teoretiker.

Annars har jag en annan hopfällbar grill, funderar på att eventuellt göra en ny som i så fall ska vara mindre och i 1mm plåt.
 
Jag har en hopvikbar grill som kan tändas utan tändvätska. Fungerar väldigt bra, den använder skorstensprincipen för att tända kolen vilket har en extra fördel att den blir klar väldigt snabbt.
Grillen säljs på på
<a href="http://www.enbraaffar.se"><font color="#0000FF">www.enbraaffar.se</font></a>
 
Jag har fått grillen!

Jag har fått min grill från Delicard! Jag vet ju hur den funkar, så det är inget nytt. En kanongrill som blir ett par centimeter tjock ihopfälld. 30x35 cm. 250 spänn. Vet inte om de har fler kvar. Jag lägger upp bild om intresse finns. Beställs från delicard.se (om de har nån kvar).
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.