Mina kusiner tjuvjagar varg ,mina kompisar åker till Canada för att skjuta varg för en dyr peng så jag är väl medveten om detUrsprungligen postat av Meritaimen
Anlita forskare som har kunskap om stammen och yrkesjägare som sköter skyddsjakten.
Ingen allmänjakt för att det finns risk för viktiga alpha vargar sköts i onödan och övriga friska vargar som är viktiga för stammen.
Inlägget är en ren krigsförklaring mot en stor gupp människor...men det är du väl inte riktigt
medveten om?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur ska vi göra för att bevara varg!
- Trådstartare insco
- Start datum
Du instämmer med andra ord i de beslut EU har fattat åt Sverige angående rovdjurspolitiken.
EU har inte fattat nåt beslut än. Men innan dom gör det så skall vi studera Estlands sätt att
tolka EU-direktiven som finns nu.
Mina kusiner tjuvjagar varg ,mina kompisar åker till Canada för att skjuta varg för en dyr peng så jag är väl medveten om det
Har dom berättat varför dom jagar varg...jag menar.... så du förstår?
Väl införstått med deras hat och att inte inse djupare mening än bara kött till frysenHar dom berättat varför dom jagar varg...jag menar.... så du förstår?
Väl införstått med deras hat och att inte inse djupare mening än bara kött till frysen
Om du bara nämner kött i frysen så har du missat 99%.
Du måste vara i nån slags konflikt med din släkt?
Inte alls , vi trivs tillsammans fast med olika åsikterOm du bara nämner kött i frysen så har du missat 99%.
Du måste vara i nån slags konflikt med din släkt?
Nog skrivet av mig i den här tråden
Aktuellt
EU har inte fattat nåt beslut än. Men innan dom gör det så skall vi studera Estlands sätt att
tolka EU-direktiven som finns nu.
Ja en vargtäthet motsvarande den i Estland vore inte fel.
Hur tycker du vi ska uppnå den?
ja den är mindre än jag har.....så det är bara att låsa upp vapenskåpet..är det ok?
supergeten
Avslutat
Du är medveten om deras stora jakt på varg nu? Man ska halvera stammen, har jag för mig...
Inte alls , vi trivs tillsammans fast med olika åsikter
Nog skrivet av mig i den här tråden
Nu ska du inte dra dig ur när vi börjar få psykologiskt tag på en kramare....
Du är medveten om deras stora jakt på varg nu? Man ska halvera stammen, har jag för mig...
Ja och varg tätheten efter jakten kommer vara 3-4 gånger större än i Sverige.
Bättre det ,det ger mer värmeNu ska du inte dra dig ur när vi börjar få psykologiskt tag på en kramare....
Liknande trådar
Dela: