Hur lång tid tar det för er att granksa recension av ny produkt?

Jag har gjort en recension av en online butik som inte fanns med på listan. Hur långt tid tar det för er att granska den för publikation?

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

avslutad210712

Gäst
Tar ganska länge. Tror det tog mellan 1-2 veckor när jag lade upp en produkt i sommar men då skyllde jag på att det var just sommartider.

Såhär inför kommersen har webbyråerna bråda dagar, själv skrev jag recention för 3 veckor sen och den är ännu inte inne så ta det lugnt, det händer så småningom att ansvariga får tid över för Utsidan oxså.....

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips