Hur lång tid ska det ta?

Jag har beställt lite Tyvek från Extremtextil och la min order 17/6. Betalningen för den samma drogs direkt men jag har ännu inte fått någon vara.
Nu skulle det skickas som icke spårbart brev och min fråga är om det verkligen tar 2 veckor för ett brev att komma fram. Jag har varit i kontakt med leverantören och fick till svar att höra med brevbäraren eller mina grannar.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
14 dagar på pricken!

Idag så kom min beställning fram och landade i brevlådan och det tog 14 dagar att skicka ett brev från Tyskland.
Det var ju inte lika snabbt som de gånger jag beställt från Uk men, men, jag fick det till slut.
Nu ska det klippas till ett "UL Grounsheet" till mitt SMD Skyscape Trekker.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips