• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Höstvandring i Stockholm

Hej!

Jag skulle gärna vilja lära känna fler friluftsmänniskor i Stockholmstrakten och vill därför föreslå en höstvandring.

Förslag
Söndag 18 november.
Start relativt tidigt kl 09.00. (Det blir ju mörkt tidigt.) ((Enligt SSSK är kl 09.00 sen start :))
Färdväg: Hellasgården - Solsidan - Hellasgården, ca 2 mil. Det finns två leder mellan Hellas och Solsidan så det är alltså inte samma väg åt båda hållen.
........Och matsäck förstås!

Någon som tycker det låter kul att komma ut i höstvädret och liksom jag träffa nya vänner?

/Ulrica

Bra intiativ! Följer absolut med en annan gång men kan tyvärr inte just då. Hoppas du får ihop ett gäng.

Maria

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
...det är antecknat i filofaxen.

Kan inte lova nått ännu men det låter kul...även om det skulle vara trevligare med en övernattning. Kan hända att jag ansluter ur skogen sas. Kan också hända att jag lyckas få med mig en av flickvännerna.

Plats för flera.....

Hej!

Förutom estetdrägg så har ytterligare två personer anmält intresse via meddelandefunktionen. Så räkna med att denna tur blir av. Det finns fortfarande utrymme för flera så häng på!

/ulraxe

Låter kul!

Jag och Malin planerar att haka på... om nu inte oförutsedda jobb kommer ivägen...

Mer info om samlingsplats?

Jag återkommer när jag 100% vet.

Thomas

Senast ändrad:
Samling.......

Hej!

Samling på Hellasgården, stora parkeringen, kl 09.00 på söndag 18/11.

Meddela gärna innan söndag om ni kommer så har jag lite koll.

Välkomna! :)

/ulraxe

PS. Glöm inte matsäck!

Några fler?

Som det ser ut nu är vi 5 pers (?) som skall gå imorgon.

Vore ju kul med några fler... så jag livar upp tråden igen...

Thomas

Nu är vi fem

Hej!

Det stämmer att vi är fem personer med Malin och Thomas.

Om även estetdrägg dyker upp blir vi sex.

Och om det är fler som vill hänga på så är ni välkomna!

/ulraxe

JAg kommer, är på väg ut nu. Skulle jag försova mig i närheten kan ni ju alltid slå en pling på 0706673334...

OBS: Skrivet av estetdrägg men råkade vara inloggad på Kays...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips