HJÄLP MED TIPS OM CYKELSTRÄCKAN KIRUNA-NARVIK

Hej !

Någon som kan hjälpa mig med info om sträckan Kiruna-Narvik. Har tänkt cykla den i slutet av Aug. Tips och råd om kartor, distanser, sträckor, förhållanden etc etc.......allt av intresse.

Mvh Göran A

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
I've been there, done that!

Gjorde samma tur för något år sedan och dokumenterade resan på min hemsida... som vanligt har "man inte hackat klart".

Du hittar turen under "Friluftsliv" (ta det för vad det är).

MVH
Jmlove

Hejsan Gøran!

Nu vet jag inte om du har tänkt cykla efter bilvägen eller inte?
Har du tänkt gøra det så kan det kanske vara trevligt att få reda på att vägen är uppriven i några mil, det var ca. 3 veckor sedan jag kørde bil där så det kan hända att de hinner klart med innan du åker.
Det var iallafall ca 3 mil som det var ordentlig svårkørd grusväg (eller snarare stenväg) mellan abisko och riksgränsen.
Hoppas att du får en trevlig tur.

MVH Linda

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips