Hjälp!!! Däck nu

Jag har ringt runt till hur många cykelaffärer som helst.. Men får inte tag i någon som säljer det däcket jag vill ha..
Däcket jag vill ha är "WTB Velociraptor 2.1"..
Om det är någon som kan hjälpa mig är jag tacksam..

?

Hej.

Varför just snöa in på det däcket? Det mycket bättre alternativ. Tex ett klassiskt Ritchey Z-max 1.95

Mvh.

Anders.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Månadens fråga: Vandring i Sarek – varifrån utgår du helst?

Har du vandrat i Sveriges största högfjällsområde? Då vill vi veta: vilken plats tycker du är bäst att utgå från?
Hade ett par velicoraptor (grymma däck, men bakmönstret nöts som fan...) på min gamla GT, då följde de med på nästan alla GT-cyklar har jag för mig... Kanske en idé att kolla med dem? Själv är jag ute efter ett par Tioga Psycho. Lätt de bästa däck jag haft hittills!

Märket finns på olika ställen

Men inte modellen...

Kolla med någon som säljer WTB (till exempel cyclecomponents.com)om dom inte kan ta in dom.

Ofta är det ju så att distributörerna bara tar in vissa modeller för att dom anser att det är dom som kommer sälja...

/Mattias

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips