Hitta längre bilparkering, Göteborg? Ska cykla Kattegattleden ToR.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Letar efter långtidsparkering, bil, vid Kattegattleden, Göteborg eller en bit utanför.
Tänkte cykla Kattegattleden. Då det verkar enklast att ta sig till Göteborg med bil för att få med sig cykel och bagage letar jag nu efter billig, gratis långtidsparkering för bilen.
Tänkte cykla ToR och vill ta det lugn. Jag tänkte mig 8-9 dagar så man hinner slappa, båda ha det. Skönt.
Pratade med Turistrådet men de vet bara om parkering max 7 dagar. Det funkar inte.

Någon som vet en lösning?
Någon som kan erbjuda en billig, gratis parkering?

Mvh
Ola A.
Linköping

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Båthamnar kan vara en idé. Brukar finnas platser där båtarna vinterförvaring. Finns det gästhamn i anslutning så finns det antagligen hamnkapten att diskutera med.

Thure

Hej alla!
Tack till alla härliga människor. Det är så härligt att det finns människor som har tid, ger sig ut i det, sympatiserar, tack för att ni finns. Betyder mycket för mig...
Som ni förstår så är nu problemet löst och jag är glad att detta bromsok är borta och jag glädjer mig massor till min cykeltur.

Åter tack till alla.

Mvh
Ola A.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips