Dags att snacka med Hilleberg kanske? Med lite tur så går det nog att lösa..
Ska ringa och kolla imorgon kanske..
Här är en pdf fil http://www.outdoorfeeling.com/downloads/hilleberg_saitaris.pdf
Dags att snacka med Hilleberg kanske? Med lite tur så går det nog att lösa..
Pratade med Hillebergs representant på Köldknäppen i Bodafors om detta tält. Inte för att jag kommer att köpa ett men det är kul att prata utrustning.Vilka kundgrupper, som vi heter numera, vänder de sig mot med det där tältet? De måste ju ha några i åtanke. Jag har ingaMen då är jag ingen affärsman heller.
Har själv aldrig haft problem få kontakt med HB, tycker dom är mkt snabba med svar!
Bad tex om lite svart golvväv för att sy lättviktsluckor till min långa snabba vita hafskajak å det kom på stört, dom ville inte ens ha betalt!
Jag gillar HB så det så
/Janne
tre dagar utan svar ifrån Hilleberg..
Är det så att ni som mailat dem och tycker så bra om deras kundsupport kanske känner dem eller liknande?
Funderar man på att köpa ett tält för 14 laxar så tycker jag att man borde kunna få lite support iaf..
Jag fick svar nu på morgonen jag ocksåPrecis V7 är det..
Passade även på om det gick att sätta tryck på deras dukar och det gick inte pga att duken är silikonbaserad och ingenting fäster på det.. man får sy om man ska ha logos på HB's tält.
Lite synd för jag vill ha klubbmärke osv på det![]()