Hilleberg Keron 4GT, var finns det?

Hej,

Är på jakt efter ett Keron 4GT inför sommaren (2007)... Någon som vet var jag kan hitta ett? Det verkar vara tomt i de flesta "hyllorna" som jag kollat. Naturkompaniet i Sthlm sa -"kanske v38"

P.S. Familjen har växt ur vårt hederligt fina gamla "Nallo 3". D.S.

Mvh / Joakim Gimholt

gimholt; sa:
Hej,

Är på jakt efter ett Keron 4GT inför sommaren (2007)... Någon som vet var jag kan hitta ett? Det verkar vara tomt i de flesta "hyllorna" som jag kollat. Naturkompaniet i Sthlm sa -"kanske v38"

P.S. Familjen har växt ur vårt hederligt fina gamla "Nallo 3". D.S.

Mvh / Joakim Gimholt

Moontrail.com

// Jocke

Kolla genom en annons på utsidan, så många som börjar köpa lättare nu kan man säkert tjäna ett par tusen och få ett tält som varit ute någon vcka eller två om man har tur.

Aktuellt

Vinn två par handskar från Hestra!

Vi tävlar ut två härliga vinstpaket med två par handskar vardera: ett i juniorstorlek och ett par av Hestras populäraste skidhandske i vuxenstorlek.

Grattis Utsidan – en av Sveriges äldsta webbplatser har fyllt 30!

2025 fyllde Utsidan 30 år. I årets sista intervju pratar vi med grundaren Christer Lindh om hur sidan kom till, dess historia – och framtid. 8 kommentarer

Svenskt Friluftsliv mobiliserar inför valet – och poddar hos Utsidan!

Friluftslivet är Sveriges tredje största folkrörelse men glöms bort i den politiska debatten. Det vill organisationen Svenskt Friluftsliv ändra på.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips