Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har precis köpt ett Allak. Har haft kupoltält tidigare men inte nåt HB. Paddlar så jag vill gärna ha ett självstagande!
Hade först tänkt köpa ett Staika men Allak är ju lite lättare å ngt mindre packvolym! Vikt 2,9kg mot Staikas 3,7kg!
Snyggt (köpte rött) lätt sätta upp å ta ner!
Jag kan återkomma om ett par veckor när jag använt det mer! Men du kan ju lästa om Staika här på Utsidan å Allak är ju en lättviktversion av det tältet om jag förstått rätt!
Man tackar!!! Låter ju som om du hitintills är nöjd. Står dock ibegrepp att inhandla det ganska snart. Misstänker att HB inte chansat på några obeprövade detaljer i det nya tältet så ett köp känns rätt tryggt.
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer