Hard Core jul i USA

Hoppas alla skanska klattrare har det bra dar hemma i decemberrusket. For att gora er alla lite avunsjuka kommer har en liten julhallsning fran mig och Bobo i ett soligt Joshua tree i californien med perfekta klattertemperaturer.

Vart storsta problem bestar av att valja vilka leder vi ska klattra bland alla 4500 som finns...

Frerik&BoBo
 
Hej Frerik & BoBo,

Jo lite avundsjuka är vi allt hemma i Sverige. Men man kan inte klaga, åtminstone här i Stockholm ligger det ett lagom tjockt snötäcke över stan, isarna på sjöarna är perfekta för skridskoåkning och klättergymmen späckade med boulderproblem. Kom hem snart och akta er för björnar!

Tina
ps god fortsättning till alla som läser!
 
Har finns inga bjornar, sa det behover man inte oroa sig over. Men det finns gott om nagot som ar mycket varre!!!!

Rangers! Denna allt vanligare forekommande art i de amerikanska nationalparkerna staller till med ett standigt elande for de stackars besokarna. En standig terror och form av polisbrutalitet skulle man nog kunna sammanfatta det hela med.
 
låter illa det dær med polisterror. Men så kan det vara i utlandet.
All lycka med klættringen!
Æven i Gøteborg ligger snøn ganska vit, men dock ingen is på sjøarna ænnu.
Dærremot har antalet aidleder tredubblats i Gøteborgsområdet, sedan en medlem ur de fruktade hookers har bosatt sig i denna stad.
Borde ju bli en tur till ulorna innom kort. Måste ju skynda innan det blir varmt å trevligt...

Ha det
Saar vi!!!
 
Naa polisbrutalitet ar inget vidare eller vad sager du Per...

Gott att du haller den skanska fanan hogt uppe i Gotet. Blev sa inspirerad av dig sist vi pratade om nyturer sa jag fick dra ut till kullen och knacka upp en harig nytur...

Ranger Danger
 
ojdå, inte dåligt.
Var ligger denna fur nån stans då?
Har hört att lillpojken Blixt också fixat nått nytt på kullen...
 
Jo blixten ar pa gang for fullt. Han hade visst varit ute pa losa aventyr med kapten hooker him self! Min senaste skapelse "Super hot Female" gar pa pyramiden vid visitgrottan. Tunn copperheding utlovas...

Joshua tree maste vara nastan varldens basta trad kragging klippa! Det finns SA mycket bra. Maste bara mer ann rekomendera alla skaneklattrare att aka hit.
Idag har vi tyvarr regn har i Joshua tree. Aven om jag inte har akt hem harifran an, funderar jag redan pa att aka heit nasta jul. Nagon som ar sugen???
[Ändrat av frapp 2005-01-07 kl 22:18]
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.