Haglöfs VIP Sale - vad fyndade du?

Så var årets VIP Sale över då. Undertecknad kunde endast deltaga under dagen då han var nere på konferens i natursköna Fiskebäckskil med nya jobbet igår och i förrgår.

Pratade lite med personalen och de sa att det hade varit fullständigt kaos igår och det märktes ju lite idag då det var rätt urplockat.

Vad jag köpte:

* En sån där duntröja, 900 kr
* 1 par brallor i grövre material, 500 kr
* 2 par Climaticbrallor, 300x2 kr
* 3 fleecetröjor, sådana där som luddade lite, 200x3 kr
* 8 underställsdelar, 50-100 kr/st

// Jocke, som nu är nöjd och belåten men som gärna hade bjudit den snygga kassatjejen på en fika..! :) Hör av dig ;)

Vad innebär Haglöfs VIP Sale?

Som du förstår har jag inte varit där och därmed inte handlat något.

Men jag hade gärna gjort det :)

//Peter

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Vad innebär Haglöfs VIP Sale?

Som du förstår har jag inte varit där och därmed inte handlat något.

Men jag hade gärna gjort det :)

//Peter

Det innebär att man får en liten inbjudan från Haglöfs Scandinavia i Avesta om att det är rea för ett antal utvalda. Har för mig det handlar om 2000 pers. i Sverige.

Halva priset mot butik ungefär, populärast brukar vara underställ, microfleece (som i år bara kostade 300 mot 800 i butik) och brallor.

Duntröjan/jackan är verkligen toppen kan jag meddela, köpte den svarta dammodellen till mig själv ;)

// Jocke

Det innebär att man får en liten inbjudan från Haglöfs Scandinavia i Avesta om att det är rea för ett antal utvalda. Har för mig det handlar om 2000 pers. i Sverige.

Halva priset mot butik ungefär, populärast brukar vara underställ, microfleece (som i år bara kostade 300 mot 800 i butik) och brallor.

Duntröjan/jackan är verkligen toppen kan jag meddela, köpte den svarta dammodellen till mig själv ;)

// Jocke

Ok men hur blir man inbjuden då?
Måste man ha jobbat hos dem eller räcker det med att tjata?
Hur ligger priserna jämfört med deras butik i Avesta?
Är det nån som vet om Norröna har nåt liknande?

Många frågor på en och samma gång. Jag ber om ursäkt för det, men nyfiken i en strut så att säga.

/Filip

Haha, denna tråd väckte mer intresse än jag hade trott, not.. utan mer irritation?! Okej, sorry om ja la tråden i fel forum, verkligen heeeemskt ledsen.

Biljetter får man om man går på GIH eller om man någon gång handlat mycket via olika butiker förr i tiden. Nu vet jag inte hur man blir inbjuden, men biljetter är svåra att få tag på. Kanske mejla Haglöfs och höra efter?

// Jocke

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips