Haglöfs VIP Sale - vad fyndade du?

Så var årets VIP Sale över då. Undertecknad kunde endast deltaga under dagen då han var nere på konferens i natursköna Fiskebäckskil med nya jobbet igår och i förrgår.

Pratade lite med personalen och de sa att det hade varit fullständigt kaos igår och det märktes ju lite idag då det var rätt urplockat.

Vad jag köpte:

* En sån där duntröja, 900 kr
* 1 par brallor i grövre material, 500 kr
* 2 par Climaticbrallor, 300x2 kr
* 3 fleecetröjor, sådana där som luddade lite, 200x3 kr
* 8 underställsdelar, 50-100 kr/st

// Jocke, som nu är nöjd och belåten men som gärna hade bjudit den snygga kassatjejen på en fika..! :) Hör av dig ;)

Vad innebär Haglöfs VIP Sale?

Som du förstår har jag inte varit där och därmed inte handlat något.

Men jag hade gärna gjort det :)

//Peter

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Vad innebär Haglöfs VIP Sale?

Som du förstår har jag inte varit där och därmed inte handlat något.

Men jag hade gärna gjort det :)

//Peter

Det innebär att man får en liten inbjudan från Haglöfs Scandinavia i Avesta om att det är rea för ett antal utvalda. Har för mig det handlar om 2000 pers. i Sverige.

Halva priset mot butik ungefär, populärast brukar vara underställ, microfleece (som i år bara kostade 300 mot 800 i butik) och brallor.

Duntröjan/jackan är verkligen toppen kan jag meddela, köpte den svarta dammodellen till mig själv ;)

// Jocke

Det innebär att man får en liten inbjudan från Haglöfs Scandinavia i Avesta om att det är rea för ett antal utvalda. Har för mig det handlar om 2000 pers. i Sverige.

Halva priset mot butik ungefär, populärast brukar vara underställ, microfleece (som i år bara kostade 300 mot 800 i butik) och brallor.

Duntröjan/jackan är verkligen toppen kan jag meddela, köpte den svarta dammodellen till mig själv ;)

// Jocke

Ok men hur blir man inbjuden då?
Måste man ha jobbat hos dem eller räcker det med att tjata?
Hur ligger priserna jämfört med deras butik i Avesta?
Är det nån som vet om Norröna har nåt liknande?

Många frågor på en och samma gång. Jag ber om ursäkt för det, men nyfiken i en strut så att säga.

/Filip

Haha, denna tråd väckte mer intresse än jag hade trott, not.. utan mer irritation?! Okej, sorry om ja la tråden i fel forum, verkligen heeeemskt ledsen.

Biljetter får man om man går på GIH eller om man någon gång handlat mycket via olika butiker förr i tiden. Nu vet jag inte hur man blir inbjuden, men biljetter är svåra att få tag på. Kanske mejla Haglöfs och höra efter?

// Jocke

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips