Hängmatta

har sett när man vart ute o fiskat folk som har väldigt smidiga hängmattor som väger inget o är breda o fina som man sätter i träd nån som kan ge några tips o isf var man hittar dom???

Allso hängmatta o ha med sej på tältturen

tack på förhand

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Naturkompaniet

Såg en sådan på naturkompaniet idag. Såg den bara i fönstret så jag vet inte vad den kostar än. den såg ioförsig bara ut att ha myggnät, men dedet är ju bara att hänga upp tak av något slag. Själv så ska jag använda ett sovsäcksskydd, som en ytsovsäck som skyddar mot regn. Det ä bara o lägga sovsäcken inne i denna o det är klart. Tak behövs inte till denna men jag har det för sökerhets skull. Till det använder jag min fars poncho som man brukar använda även som regnskydd/tält.
Väldigt praktiska grejer båda två. Enda nackdelen jag kan komma på gällande hängmattan är om det börjar blåsa. Det kanske man ordnar med nått snöre i marken eller så, för om det gungar litegranna så gör det ju inget.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips