mipert; sa:Det är något fel i logiken här men jag lyckas inte klura ut det.Nordesjö; sa:..."Manlighet" är bara en etikett som osäkra män tar till. Riktiga män sysslar inte med sånt...
Hehe... det kallas självdistans och är väldigt manligt.
mipert; sa:Det är något fel i logiken här men jag lyckas inte klura ut det.Nordesjö; sa:..."Manlighet" är bara en etikett som osäkra män tar till. Riktiga män sysslar inte med sånt...
Nordesjö; sa:Hehe... det kallas självdistans och är väldigt manligt.
Du Patric, (tjusig stavning) jag lägger genast av. Det sista jag vill är att du tappar farten. Jag har slagit vad med mig själv om när du går över 5000-gränsen.-PaTRiC-; sa:Patric, (tjusig stavning) du kan inte hålla på så här, jag tappar farten..
olle11; sa:Mot femtusen!!
-PaTRiC-; sa:Martin, ta det som en komplimang.. det är få som kan va så dryga som du med en sådan finess, du kan verkligen platta till en utan att man blir riktigt förbannad på dig..
-PaTRiC-; sa:jag har klart valt mitt sätt att uttrycka dom för att styra diskussionen..
Malindo; sa:-PaTRiC-; sa:jag har klart valt mitt sätt att uttrycka dom för att styra diskussionen..
Hallâ bonden, den som styrt här är jag, som lyckats fà flera inlágga i en tjabbig feminist/gubb-trâd att handla om boots.
![]()
-PaTRiC-; sa:Jag lovar dig att det finns mycket bra anledningar till att kalla vissa grupper för idioter, det skulle inte vara svårt att kalla alla KDS'are för homofoba, abortmotståndare och idioter..
Det handlar inte alltid om hur man själv vill framstå utan vad man vill få ut av diskussionen, genom att uttrycka sig som jag gör kan man relativt lätt styra en diskussion dit man vill.. Jag har fått ut precis vad jag önskade av den här tråden då jag skrev första inlägget i den..
Jag har inte på något sätt varit oärlig eller på något sätt uttryckt åsikter jag inte har men jag har klart valt mitt sätt att uttrycka dom för att styra diskussionen..
-PaTRiC-; sa:Pär..
Det finns andra här som har fått mig ur fattning mer än en gång under åren här, Martin är en av dom, även Anders har fått mig ur fattning några gånger. Men tyvärr dina inlägg kan inte rubba mig, möjligtvis roa..
Hiza; sa:Vad skönt Patric, blev nästan orolig ett tag... =)