• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Gubbgruppen

hehe.. manlighet har inte med hur mycket man städar att göra, inte heller med bänkpress(jo.. bänkpress e manligt), inte matlagning, kosthålling eller något av shablonerna, manlighet är att våga vara kille utan att skämmas för sin omgivning, lite ruffig, lite taflig och ganska klumpig, att inte alltid ställa upp på femensimens krav på könslöshet.. jag tror på humansim, lika rättigheter för alla, jag tycker att det är fel att bara kvinnor skall ha lika rättigheter. jag är 100% jämlik i alla lägen.. MEN jag lackar ur när en kille försöker träffa andra lite taffligt med:

"ööhh, grabbar.. kan vi inte gå ut i skogen å fisa?"

och får till svar:

"nää, fy din nedrans tarvlis, kan vill hellre gå ut i skogen och prata om käsnlor och färgkoordinera gardiner"

jag personligen tycker att det är mycket roligare med pruttar än med färgkoordinerade gardiner..
 
-PaTRiC-; sa:
jag personligen tycker att det är mycket roligare med pruttar än med färgkoordinerade gardiner..

Jag tycker inte att det finns nåt direkt motsatsförhållande...

Färgmatchande gardiner är i och för sig en större utmaning - mer att bita i för en riktig karl. Prutta lär man sig ju som bäbis.
 
Nordesjö; sa:
-PaTRiC-; sa:
jag personligen tycker att det är mycket roligare med pruttar än med färgkoordinerade gardiner..

Jag tycker inte att det finns nåt direkt motsatsförhållande...

Färgmatchande gardiner är i och för sig en större utmaning - mer att bita i för en riktig karl. Prutta lär man sig ju som bäbis.

jo, nog är färgkoordinering en större utmaning än fisar, men man bör lära sig att finna glädje i de enkla sakerna i livet, det är nog de enkla sakerna herr "stiffe" är ute efter (jag med).. intressant hur han tog strid för sina åsikter och tog ställning när han till och med fick lite hjälp.. *hmpf*
 
-PaTRiC-; sa:
Nordesjö; sa:
-PaTRiC-; sa:
jag personligen tycker att det är mycket roligare med pruttar än med färgkoordinerade gardiner..

Jag tycker inte att det finns nåt direkt motsatsförhållande...

Färgmatchande gardiner är i och för sig en större utmaning - mer att bita i för en riktig karl. Prutta lär man sig ju som bäbis.

jo, nog är färgkoordinering en större utmaning än fisar, men man bör lära sig att finna glädje i de enkla sakerna i livet
Putte, din gamle fisbuddist!
 
Jag fattar! Fly från gradiner, damsugning, diskning, blöjbyten till whisky, fisar och fysiskt aktivitet med andra män ...*hump*...
 
MW; sa:
Malindo; sa:
Ni ár välkomna att besöka filialen pâ Mallis när sà behagas.
Ballerman6 ?

men min gode man: Ballerman sechs (Balneario Nr. 6)är ju ett tillhâll för omogna, fjunmustaschiga och finniga tyskar som skriker och dricker sangria ur plasthinkar medelst jättesugrör. Ett störmoment, och intet mer.

Denna trâd handlar sà vitt jag förstâr om samkväm sofistikerade GUBBAR emellan, ju.

cpic3fba534dded8e.jpg
 
En del av kommentarerna i denna tråd hade mycket väl kunna fällas på Ballerman 6. Men tack vare några av utsidans mer renomerade naturfilosofer är den emellanåt riktigt läsvärd.

Nej, tillhållet för fjuniga tyskar är inte i min smak. Platsen på bilden verkar definitivt vara mer i min riktning. Den inbjuder dessutom till disskusionner med ett europeiskt perspektiv. Tex Pappaledigheten, jag berättar gärna vad jag gjorde på min dag.
 
Malindo; sa:
En endaste liten dag pappaledig? ha-haa: här fâr man TVÂ!! Bäh-Bäh! ;-)

Ledigt? Shit, vilken lyx!
De 10 dagar jag tog ut tidigare var det en skrikande dvärg som man måste putta omkring i en vagn och dessutom bajsade på sig hela tiden, och så lär det bli framöver också. Inte fattar man vad han säger heller, så man får ju gissa sig till vad han är ute efter. "Har du tappat din äckliga sugmoj? Ja men SÄG det då för fanken, istället för att skrika!"

Inte skymten av nåt ledigt där inte...
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.