GPS app för löpning till WP7 alt Android

Hej,

Funderade på att köpa en Garmin FR 610, men kom på att det kanske finns någon bra app till Windows Phone 7 eller Android som fyller mina behov.

Jag vill kunna lägga in egna träningsprogram där jag blir informerad när jag ska öka eller sänka farten. Jag vill också ha en funktion som meddelar mig om jag springer långsammare eller snabbare än ett visst angivet intervall. Vet inte om dessa funktioner finns i någon app. Finns i alla fall inte i runkeeper.

Vet ni?

har alltid sprungit mina löp rundor på känn, hur kroppen känns under löp passet, bestämmer tempot. Kanske skulle prova detta träningsprogram låter intressant.

Jag upptäckte precis att det visst gick att ställa in träningsprogram hur man vill i runkeeper. Det innebär att det inte längre saknas någon viktig funktion i programmet. Glöm min fråga.

Aktuellt

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips