Golv till bergans kompakt

Någon som vet om det finns absidgolv till bergans kompakt 3? Om, inte finns det något annat företags golv som passar?

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Tack för tipset:). Jag är ingen handyman och tänkte om det fanns någon som man kan sätta fast i tältet för jag misstänker att det annars korvar sig och håller på:)

Tack för tipset:). Jag är ingen handyman och tänkte om det fanns någon som man kan sätta fast i tältet för jag misstänker att det annars korvar sig och håller på:)

Ser det inte ut ungefär som HB Nallo med gt..? Borde väl kunna funka, om byggplasten korvar sig?

...skulle ändå testa byggplast först, för att avgöra behovet innan skarp investering...

//J

"Behovet" ligger mest i att jag tänkt använda absiden som fotogömsle, då vill jag gärna slippa fukt, från marken. Men jag ska testa varianten med byggplast först!

Hmm, fukt i fotogömsle är ofta bättre än plast då det lätt blir ljud och prassligheter vilket djur ofta är allergiska mot..

mvh // Johannes

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.