Golv till bergans kompakt

Någon som vet om det finns absidgolv till bergans kompakt 3? Om, inte finns det något annat företags golv som passar?

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Tack för tipset:). Jag är ingen handyman och tänkte om det fanns någon som man kan sätta fast i tältet för jag misstänker att det annars korvar sig och håller på:)

Tack för tipset:). Jag är ingen handyman och tänkte om det fanns någon som man kan sätta fast i tältet för jag misstänker att det annars korvar sig och håller på:)

Ser det inte ut ungefär som HB Nallo med gt..? Borde väl kunna funka, om byggplasten korvar sig?

...skulle ändå testa byggplast först, för att avgöra behovet innan skarp investering...

//J

"Behovet" ligger mest i att jag tänkt använda absiden som fotogömsle, då vill jag gärna slippa fukt, från marken. Men jag ska testa varianten med byggplast först!

Hmm, fukt i fotogömsle är ofta bättre än plast då det lätt blir ljud och prassligheter vilket djur ofta är allergiska mot..

mvh // Johannes

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.