Garminpatch på Fimware 4.0 ?

Är det någon som har provat garminpatch på Fimware 4.0 ? Jag har en amerikansk
Garmin 60Csx och vill uppdatera den och ha svenska menyer . eller kanske det redan är svenska menyer i den ?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Månadens fråga: Vandring i Sarek – varifrån utgår du helst?

Har du vandrat i Sveriges största högfjällsområde? Då vill vi veta: vilken plats tycker du är bäst att utgå från?
Jag ladda ner Amerkansk firmware 4.0 och patcha den med garminpatch (http://garminpatch.ueuo.com/)
och Har uppdaterat min amerikanska Garmin 60Csx med firmware 4.0 och har svenska menyer .
Inga problem och enkelt .:)

Kan du vara vänlig o göra en enkel beskrivning på hur du gjorde?
Jag har testat att göra som jag gjort förut men när update programmet från Garmin klagade på att den inte hittade gps enheten så testade jag att först köra Garminpatch och sen Webupdater.. Hmm.. nu säger Garminpatch att den redan patchad .rgn filen.. men när jag öppnar Setup/System/MenyKnapp så finns där inte de språk jag valde. :-(
Hur fixar jag allt så jag får svenska i menyerna?
Tack på förhand,

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips