Garmin 60csx och fartkameravarning

Hej
Har lagt till poi/waypoints för fartkameror till min Garmin 60 csx med Garmin MapSource City Navigator Europe NT v9.
Nu ligger alla i mappen "Egna intressanta platser" men jag får inte upp nån ikon/bild på kartan i gps'en där det är en kamera.
Hur ska jag göra för att få fram dom?
Jag får fram kameraikoner på kartan i Mapsourse.
mvh
Anders

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Zoomat in?

har du zoomat ända in? waypoints kan du ställa in att de ska synas i t.ex 2km, men POIs kanske bara visas när du är inne på 120m beroende på hur många det är runt.

Har nu kommit på vad felet var....

Har nu kommit på vad felet var....
.bmp filen som följer med när man laddar ned kameravarningsfilerna var korrupt, därför fanns poi i gps'en men ingen markering på kartan.
Fungerade sedan jag kopierade in den .bmp fil som jag använder i mapsource.
*Ante*

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips