Garmin 60csx och fartkameravarning

Hej
Har lagt till poi/waypoints för fartkameror till min Garmin 60 csx med Garmin MapSource City Navigator Europe NT v9.
Nu ligger alla i mappen "Egna intressanta platser" men jag får inte upp nån ikon/bild på kartan i gps'en där det är en kamera.
Hur ska jag göra för att få fram dom?
Jag får fram kameraikoner på kartan i Mapsourse.
mvh
Anders

Zoomat in?

har du zoomat ända in? waypoints kan du ställa in att de ska synas i t.ex 2km, men POIs kanske bara visas när du är inne på 120m beroende på hur många det är runt.

Har nu kommit på vad felet var....

Har nu kommit på vad felet var....
.bmp filen som följer med när man laddar ned kameravarningsfilerna var korrupt, därför fanns poi i gps'en men ingen markering på kartan.
Fungerade sedan jag kopierade in den .bmp fil som jag använder i mapsource.
*Ante*

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips