Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fyrkanten i augusti 2013
- Trådstartare Nettchen
- Start datum
Det som är bra med start i Ramundsberget är att man snabbt kommer upp ovanför trädgränsen. Sen är det en bra (inte sönergången) led mot fältjägaren.
I och med att triangeln är så himla välbesökt kan det vara bra att förboka, speciellt middagen i blåhammaren (den får ni ju inte missa om ni ska dit), men det har du säkert koll på. Från sylarna till blåhammaren kan det upplevas som lite drygt när man är ovan. Bastu vid 5, middag vid 6. Om man som jag försov mig vid sylarna blev det sådär...
Om manmma är lite otränad, kan det vara bra med en extra vilodag. Hade nog lagt in vid Helags (efter 2 dagar) då brukar kroppen som mest behöva det och sedan på blåhammaren för att det har hög mysfaktor.
Låter som en kalas-vandring!
/Peter
I och med att triangeln är så himla välbesökt kan det vara bra att förboka, speciellt middagen i blåhammaren (den får ni ju inte missa om ni ska dit), men det har du säkert koll på. Från sylarna till blåhammaren kan det upplevas som lite drygt när man är ovan. Bastu vid 5, middag vid 6. Om man som jag försov mig vid sylarna blev det sådär...
Om manmma är lite otränad, kan det vara bra med en extra vilodag. Hade nog lagt in vid Helags (efter 2 dagar) då brukar kroppen som mest behöva det och sedan på blåhammaren för att det har hög mysfaktor.
Låter som en kalas-vandring!
/Peter
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg