Hej!
Jag äger idag två ryggsäckar från Frost river och har även haft en tredje, men sålde den för att finansiera en av de jag har nu.
De jag har är Isle Ryale Jr, och en Summit Pack.
Den jag sålde var den större Isle Royal, och den såldes som sagt för att köpa den mindre modellen av samma säck.
Förutom det så har jag den vikbara hundskålen och dera Lunchbag som jag bad dem modifiera så att man kan fästa den vid bältet och samla "bra att ha saker" i under vandringen.
Jag beställde Isle Royalsäcken Jr med dragkedja för det lilla facket i topplocket och en längre "Sternum strap, då den som jag fick med den första var för kort, köpte även en sk kont att ha i säcken .
Kvalitetsmässigt är det fantstiska pjäser, men man bör ta i beaktande att det handlar om drygt hundraårig teknologi och väger därefter, men de håller nog i generationer om man förvarar dom klokt!
Summit säcken är min absoluta favorit och den använder mest, både på resor och kortare utflykter, Isle Royalsäcken har jag för vinterbruk och kanotpaddling iom att den är större.
Skulle du vilja slå till så räkna med att betala en hel del i tull och frakt bara, förutom priset på varorna.