• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftstjej!!!

  • Trådstartare mr_bond@london.com (Henrik)
  • Start datum

mr_bond@london.com (Henrik)

Gäst
Letar efter en tjej som gillar att resa och vara utomhus! Vandra, klättra, dyka, paddla, segla mm
Hör av dig!
 
Här har du en friluftstjej.

Hej.Jag är en social ,sprallig person,som alltid har behov av att vara i naturen.

Helst klättring och vandring,ska gå kajakkurs nu i juni.Har även provat paddla i fors,gillar adrenalinet,.....men det är viktigt att bara ta det lugnt också...och blicka ut över fina vyer...

hör gärna av dig..Snickarsklattring@gmail.com
 
Hej på er alla som är inne och kollar här trotts gammal annons.Men det är ju bara bra då det fortfarande finns friluftstjej som vill ut i naturen med nya vänner !
 
Underbart Kontaktannonser Hitåt

verkar ju som ett perfekt forum att skapa nåt nytt...
här kan ju alla friluftsintresserade lägga in sina kontaktannonser...eller hur? annars finns det en tråd med friluftssinglar...men den har blivit så grymt lång att den saknar slut och början typ...nää...det finns liv i den tråden...men här kan man ju börja på ny kula...
kram kram...anna visserligen är singel...men söker klätterkompisar i första hand :)
 
Och jag som tänkte "Nej nu jädrans, den där Henrik han vet minsann hur man charmar kvinnorna!"

Sen kollade jag datumet :)
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Friluftstjej som vill ut mer? Reskompis 8

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.