Friluftssällskap med eller utan barn sökes i Göteborg?

Hej, söker friluftssällskap i göteborg. Har en 2-åring som jag gärna vill introducera till uteliv men då jag är ensam med honom vill jag gärna "haka på" likasinnade med eller utan barn. Jag har vandrat Kungsleden och i joutenheim samt ridit och seglat i hela mitt liv. Även cykelcampat västgötaleden. Åkt skidor minst en v per år sedan barnsben. Jag gillar att resa både inom och utanför landets gränser men nu var det alldeles för länge sedan. Kort sagt morsan saknar sitt gamla liv och behöver lite trevligt sällskap för att termosen skall bli packad igen!

Senast ändrad:

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hej,

Vad kul! Det var Marie som sett att ni hört av er här. Rookie som jag är här trodde jag att man fick e-post automatiskt när det var någon som ville leka ;)

Vad jag försöker säga är att jag inte avsiktligt nonchalerat någon!

Faktum är ju också att jag faktiskt lyckats ta mig ut lite också ;)

Kom gärna med idéer så hittar vi på något snart. Kanske allihopa???

/Charlotte och Isac

Hej

En gammal tråd ser jag... Vi är också intresserade av aktiviteter med små barn. Jag har en på 5år o en liten på 7 månader. Borås bor vi i.

Fortfarande aktuellt??

Gammal tråd men gör ett försök ändå...
Blev ni ett gäng som träffades/träffas i Göteborg? Om ja, finns det möjlighet att hänga på i så fall? Jag har en 3-åring och en 9-månaders. Rör mig kanske inte i den tuffaste terrängen, men tycker det hade varit härligt att undkomma stadsluften med sällskap någon gång ibland. ;)

Jag blir också nyfiken på hur det blev, såg denna nu, typ två år "för sent". Är ni fortfarande ett gäng som går ut ibland? Här är vi en familj med ett större och ett mindre barn som vill komma ut lite mer. Min termos vill också luftas! ;)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips