• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluft Uppsala

Hej Patrik,

det ser ut att du var väldigt morgontrött idag! Jag var på mötesplats kl 9.30....men ingen Patrik.
Vi väntade i alla fall en halv timme och du har inte kommit!?

Också ditt mobilnummer du gav mig existera inte eller är permanent avstängt det säger i alla fall operatorn? Vad skulle man tänker där?
 
Hur gick det för er egentligen? synd att jag missade tiden med en knapp månad hade gärna hakat på. Hör av er om ni vill hitta på nått mer. Pluggar i uppsala men bor för tillfället inte där men har tågkort och kan vara där till 8 tidigast.
 
Hej! Tänkte skaka liv i tråden igen. Det är många som har läst denna tråd och det finns förmodligen ganska gott om friluftssjälar i Uppsalatrakten. Själv tränar jag i Lunsen och Nåsten några gånger i veckan, på helgerna tar jag gärna en paddeltur eller cyklar/vandrar efter någon led. Mitt största problem är att mina vänner saknar samma intresse och det skulle va kul att träffa lite folk i närheten av Uppsala som gillar att komma ut. Funderar även på att vandra Fjällräven Classic i Augusti och det finns kanske fler som har samma tankar.

Mvh Patrik
 
vandra, frilufsa runt uppsala

Hej!

Jag är en 25 årig tjej som är intresserad av att hajka runt uppsala. Kan tänka mig att cykla också. Jag bor i knivsta, har varit mycket i lunsen i hela min ungdom, och lite på andra ställen runt i uppland. Har paddlat också. i alla fall, om det är någon som planerar en vandring eller dyligt skulle jag tänka mig att hänga på. skulle vara kul att få ihop ett gäng och planera något :).
 
Hej! Här är en till som gärna vill ut på vandringar! Jag är 25 år och kommer snart flytta tillbaka till Uppsala igen. Det skulle vara kul att hitta fler likasinnade som vill hitta på saker ute i naturen. Är det fortfarande någon som är intresserad? :)
 
Fint att nånting hända här igen.
Förra gången när jag försökte fanns inte så mycket folk som var intresserat.

Hur ser det ut? Just nu kan man åka långfärdsskidor, men alternativt kunde man också dra sig ut till lunsen torpet och elda lite tillsammans med en liten snö vandring.
 
Har länge planerat att införskaffa skidor, men inte kommit till skott än.. Men en snövandring sitter ju aldrig fel =) Jag var ute och gick i lunsen idag. Hyffsat upptrampat och framkomligt faktiskt.
 
Hej! Ännu en Uppsala kille som älskar natur. =) Skulle va jätte trevligt att träffa lite folk med samma intresse. Jag är absolut på en gemensam snö vandring i lunsen. =)
 
Lite beroende på aktivitet så är jag på, har tid allt som oftast när jag inte jobbar (kontorstid). Misstänker att jag inte är lika hardcore som många andra men några timmar i skogen är alltid trevligt.
 
Är en snubbe på 26 som gärna hookar upp med några likasinnade. :)
Varför inte bara ta en mindre vandring under några timmar? Kanske grilla lite? Har vänner som är smått intresserade, men de är svåra att få igång.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.