Fria Garmin-kartor Malaysia, Singapore och Phuket

Hur

Jag försöker att ladda in Phuket kartan i min Etrex Legend och det funkar att sända den till apparaten med sendmap programmet . Allt är ok står det . Men jag kan inte se någon karta i apparaten . Likaså när jag skall kolla med Mapsurce så står det att det finns ingen karta In the unit . Vad är det som går fel ?

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
mapsource?

Jag fick båda kartorna att fungera med sendmap efter lite fixande med hastigheten på com-porten, kartorna finns i GPS:en (vista) men går inte att hämta in i garmins mapsource programmvara.
Min fråga är då: Skulle man kunna importera dessa kartor via mapsource istället så att man skulle kan lägga in fler kartor än Phuket.....

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips