Frågor från novis

Re: Bra skjorta

nidob49; sa:
Hej!

Annars är skjortorna i microfleece, t.ex. Fjällrävens, ett bra alternativ. Lätt vattenavvisande också.

Mvh Bert

Funkar dessa annorlunda än andra fleecekonstruktioner?

Mina erfarenheter av porösa konstfibermaterial är annars inte så goda, de stinker något överdj******t efter några dagar och går sedan inte att få rena i kallt vatten.

Mvh,

J

Re: Re: Bra skjorta

joru; sa:

Mina erfarenheter av porösa konstfibermaterial är annars inte så goda, de stinker något överdj******t efter några dagar och går sedan inte att få rena i kallt vatten.

Mvh,

J

Jo, luktar gör de säkert, men jag använder den kanske inte närmast kroppen. Skjorta använder jag bara i kombination med annat plagg.

Mvh Bert

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Re: Re: Re: Bra skjorta

nidob49; sa:
joru; sa:

Mvh,

J

Jo, luktar gör de säkert, men jag använder den kanske inte närmast kroppen. Skjorta använder jag bara i kombination med annat plagg.

Mvh Bert

Jo, jag också men det brukar inte hjälpa tyvärr.

Mvh,

J

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips