Forsränning

Jag har kollat lite efter det med men det verkar som om man får bege sig en bit om man är svensk... (hör av dig om du hittar vet ja, skulle oxo tycka det var kul..)

Jag provade lite i Zanbezifloden för någon månad sedan, men jag tror den är stängd ett tag till på grund av för stora vattenflöden.

Bättre att kajka runt i kajak i sverige tror jag :)
[Ändrat av Albertsson 2006-06-06 kl 11:09]

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Norge?

Sjoa i Norge, är väl ett av det bättre ställena på den här planeten? (lite kallt i vatten bara) Ligger ca 10 mil norr om Lillehammer så det är inte så långt från Sverige. Åre är nog oxå OK?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips