Forerunner 301

Nej, fungerar inte heller på den bärbara.

Måste jag göra någon inställning i min Forerunner? Ska den vara på eller av när jag kopplar till den?

Marzocchi; sa:
Nej, fungerar inte heller på den bärbara.

Måste jag göra någon inställning i min Forerunner? Ska den vara på eller av när jag kopplar till den?
Nej, det spelar ingen roll om den är på eller av. Vad jag vet, utifrån min egen FR 301 finns det inga inställningar som kan få den att bete sig som din. Låter tyvärr som att det är nåt knas med din FR....

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Riktigt surt, med tanke på att jag köpt den på ebay och således har begr'nsade möjligheter att återlämna och få en ny. Men men.

Körde precis programmet som uppdaterar mjukvaran, och det gick hur fint som helst att uppdatera den (uppdaterade förvisso inte, eftersom det redan var version 3.0 inlagt, men jag lade in den på nytt). Så det är ju kontakt mellan dator och forerunner.

Började laborera med Motionbased.com, och när jag höll på som bäst startade TC och nu verkar allt fungera som det ska.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips