Följ med på tur en vecka i mars-april...

Tjena!

Jag har blivit väldigt sugen på att ta en liten tur i de svenska fjällen nu i vår, för mig passar 17-27 april bäst! Har tänkt att gå från abisko till nikkaluokta på sju dagar, eller däromkring. Självklart så är det boende i tält som gäller...

Fast även andra destinationer funkar för mig!

Har dock ingen att resa med då mina vänner är rädda för snö...

Jag: 21 år, student, bra kondition, bor i uppsala och är ivrig friluffsare...

Vill du hänga med? Skriv ett inlägg eller maila på: j_paurell@hotmail.com

mvh, Jonas Paurell

[Ändrat av jonsa 2003-02-13 kl 16:08]

Hänger gärna¨på

Befinner mig i ungefär samma sits som du, "måste" bara få komma ut en vecka i fjällen men har ingen direkt att åka upp med.
17-27 april passar sådär bra för mig då jag måste vara hemma den senast den 25 april, dessutom är risken att det är töväder den tiden på året ganska stor.

Men det är ju detaljer i sammanhanget, vi kan väl höras och se om vi kan smida ihop några planer.

// Martin
Tel: 031-54 54 80
eller 0708-770103
martin@teknologia.com

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips