• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fler klätterkompisar i Solna!

Hej!

Behöver lite fler klätterkompisar för att hålla igång nu under sommaren och även längre fram! Jag har kort på Klättecentret i Solna och eftersom jag bor och jobbar nära funkar det perfekt att åka dit direkt efter jobbet t.ex. Klättrar 6a-6b inomhus. Har klättrat utomhus, men jag har tyvärr inget eget rep eller utrustning för utomhusklättring men hänger gärna på och klättrar med någon som har det.

Hej

Hej

Jag söker också klätterkompisar. Har klättrat mycket för ca ett år sen men tiden blev för knapp och har legat lågt ett halvår. Ligger nog nu runt 5c-6b ungefär. (beroende på hur mycket som försvunnit haha). Har också kort i solna så klättrar gärna någon dag.

Mejla mig: salen.linda@gmail.com

/ Linda

Klätterkompis Solna

Jag söker också klätterkompis i Solna. Har klättrat ett par år och ligger på ca 6a-b beroende på dagsformen. Jag klättrat ute också men nu börjar hösten närma sig så det blir till att klättra inne igen. Både em och helg em passar bra. Hör gärna av dig!

Kontakta mig via funktionen "Skicka epost till..." i menyn som kommer upp då man klickar på mitt namn vid foruminlägget.

/Carina

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips