Fler dumma mäniskor!!

Hmmm...

verkar som om herrarna borde ta en kurs i Underhandskastande...inga träd att sätta flugorna i då!;)

/Anders B

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Visst underhandskastar jag men... Ääähh va fan, jag fångar träd ändå. Inte lika mycke som för men ändå!

(Det e lite lättare att kroka av träden efter uh-kast.. Hoppas att inte debatten om hullingfria krokar kommer hit till trädfisketråden)

:)

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Tror inte det hjälper i detta fall. Huruvida granen skulle överleva en release efter jul beror nog mer på andra faktorer än hullingen.

Varför svarar ingen på mitt REC-inlägg istället för att svamla här? Är det så att jag måste vänta till efter jul när intresset för julgranar svalnat?

-eller Älvkarleby??? Verkar som allt som har med fiske att göra vålddissas i detta forum :)

God Jul era nissar !

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.