Fleece/mellanlager-tröja med 2-vägs dragkedja

Hej
Söker med "ljus å lykta" efter en fleece/mellanlager-tröja med 2-vägs dragkedja. Har sökt hos flera e-handlare och i några fysiska butiker men ej funnit ngn. Tröjan får inte vara för tjock då jag skall använda den under min G1000-jacka vid fr.a. långfärdsskridskoåkning och cykling. Jag tycker det är skönt att kunna regalera dragkedjan från båda hållen.
Är det ngn av er på Utsidan som har ngt tips så tar jag tacksamt emot det.
Med hopp om åkbara isar snart förutom ny tröja //Omar

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Borde inte en extra löpare ovanför orginalet göra samma nytta och då kan man lika gärna satsa på en tunn och billig flecetröja. Lösa reparationslöpare finns i olika storlekar.

Tack för svar

Houdinis tycker jag är för dyr (> 1000 kr) å ger inte valuta för pengarna. Kollade på Engelsons å där hittade jag tom en fleece tröja med 2 vägs dragkedja till ett görbra pris, 175 kr. Så nu köper jag 2 st så har jag alltid en tvättad. Så tack för tipset. Hittade också en del annat prisvärt där tex vax för min jacka mm. Mvh Omar

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips