Finns faan inga kängor nu.. Corona?

Jag fick ju lite hjälp att hitta nya kängor då jag ville gå WILD och testa annat än Meindl....
fick för mig att testa Lundhags tjacke light, men det finns inga i st 43 i svea rike. eller?
Andra valet var crispi low, den med orange sula men samma sak där.

Är det corona eller kommer det snart nya modeller?
 

lsjonsson

Avslutat
Jag fick ju lite hjälp att hitta nya kängor då jag ville gå WILD och testa annat än Meindl....
fick för mig att testa Lundhags tjacke light, men det finns inga i st 43 i svea rike. eller?
Andra valet var crispi low, den med orange sula men samma sak där.

Är det corona eller kommer det snart nya modeller?

Våren brukar väl innebära nya modeller men i Kalix finns då kängor på både Intersport o på jaktcenter.
Jag har Meindl Dovre kängor och dom sitter perfekt på mina fötter.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.