Fina flugor!

Re: Fler flugor...

mmm... jag vet inte vad andra tycker men jag personligen blir skitgrinig när hemsidor ändrar storlek och inställningar på min browser.. tycker ni andra att det är okey? jag går iaf aldrig in på en sån sida 2ggr... annars fina bilder.
 
Re: Re: Fler flugor...

-Patric-; sa:
mmm... jag vet inte vad andra tycker men jag personligen blir skitgrinig när hemsidor ändrar storlek och inställningar på min browser.. tycker ni andra att det är okey? jag går iaf aldrig in på en sån sida 2ggr... annars fina bilder.

Hej ... !

Vad är det för inställningar min sida ändrar på din webläsare?

Hälsningar Mats Dahne
 
när jag klickar på en bild så maximeras popup fönstret och alla verktygsfälten är borta.. det e nog bara jag som e gnällig men jag blir irriterad av sidor som ändrar mina fönster..
 
-Patric-; sa:
när jag klickar på en bild så maximeras popup fönstret och alla verktygsfälten är borta.. det e nog bara jag som e gnällig men jag blir irriterad av sidor som ändrar mina fönster..

Ahh, då förstår jag vad du menar. Det är "moonalbum" som är konfigurerat så... Men jag tycker du har rätt! Ska kolla upp koden.
/Mats
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Superpuppan Fina fisken! Fiske 0
Pellepaltnacke Namn på flugor Fiske 10
Belyos Stl. på flugor? Fiske 5
Belyos Flugor och drag!! Fiske 7
-Patric- flugor hit.. flugor dit.. Fiske 7
MagnusEnbom Flugfiske tips ang. Plats Fiske 0
bombom Flugor på nätet! Fiske 12
samme83 Flugor för Tyttbo? Fiske 1
Per_75 Flugor i rinnande vatten runt grövelsjön Fiske 6
sauber flugor vid denna tid på året? Fiske 1
Raskesven Impregnering av flugor? Fiske 5
Raskesven Flugor & drag för Laisälven Fiske 2
Graip Etiska flugor Fiske 48
M.Gustavsson Bra, billiga flugor Fiske 5
Flugor för kvarnsjön Fiske 1
Jönke Flugor på sydkusten? Fiske 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.