Film: Sarek i slutet på augusti 2021
- Trådstartare Kvark
- Start datum
Tack. Va fint.Även jag ber att få tacka för detta bekväma sätt att uppleva Sarek och Rapadalen! Mjuk och behaglig film med försiktiga panoreringar. Gissar att kameran sitter på huvudet under gång? Vädret tycks ha varit ganska rättvist och förmånligt med det låga vattenståndet i jokkarna. Vart bär det av nästa gång?
Tack! Jag har klippt lite MC-filmer tidigare men de finns på en annan kanal. Två kök var trevligt. Vi kunde baka, steka och koka. Jag körde lilla Trangiat med en panna och ett kokkärl.Snyggt filmat! Och klippt. Nog har du gjort en och annan film tidigare? 😉 är det en gopro du använder?
Vilken lyx att ha dubbla trangia, nästa tur med polare ska vederbörande också tvingas på ett kök så protein och kolhydratskälla är klara samtidigt.
Tack! Jag har klippt lite MC-filmer tidigare men de finns på en annan kanal. Två kök var trevligt. Vi kunde baka, steka och koka. Jag körde lilla Trangiat med en panna och ett kokkärl.
Filmat med GoPro Hero9
Riktigt bra filmat 🙂 lite frågor.
Varför höll du i kameran istället för att ha den på huvudet? Blir det stadigare?
Vilka inställningar kör du på go-pron ? Vidvinkel mm.
Och tack för att du delar med dig, ser ut att vara ett riktigt härligt äventyr 👍🙂