• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Fika Söndag 3.4 klo. 14.00!!!

För att göra slag i saken! Fika på söndag 14.00 för alla friluftsintresserade Sthlmare som vill träffa och lära känna liksinnade. Då får vi chans att träffas, snacka och organisera upp lite mera vad vi vill hitta på framöver. Hoppas så många som möjligt har passligt att komma.

Plats: Baresso, Nybrogatan 21
http://maps.google.se/maps?hl=sv&tab=wl

Hoppas vi ses!!
/ Cilla
 
För att göra slag i saken! Fika på söndag 14.00 för alla friluftsintresserade Sthlmare som vill träffa och lära känna liksinnade. Då får vi chans att träffas, snacka och organisera upp lite mera vad vi vill hitta på framöver. Hoppas så många som möjligt har passligt att komma.

/ Cilla

Låter ju toppen. Skulle gärna ha tagit med kartor och tankar om sommarens äventyr, samt slantar till en stor bulle. Men ska ju gå och titta på en lägenhet i dag. Så jag kan inte komma. Är absolut intresserad av att dyka upp vid ett annat tillfälle.

/Mattias
 
Någon som vill fika i skogen istället och gå en liten sväng till helgen?
Typ Alby gård- Tyresta?
Eller så hittar vi en längre sträcka,
Antingen lör eller sön:)
/Marie
 
Hej Marie.
Jag är på låter trevligt med fika i skogen allting smakar ju så mycket bättre ute:)
Såvitt jag inte hamnar jobba i helgen bara. Hör gärna av dej mera kring var vi skulle traska.
Jag känner ju inte Sthlm så väl än så vet inte vilka områden som är bra.
 
Kan du på söndag? Kommer inte hinna på lördag.
Går en buss 873 från Gullmarsplan till Nyfors, Tyresö (Alby Friluftsgård) Kl 10.05 alternativt 10.35
Tänkte vi kude lägga upp det som ett event så fler kan nappa :)
/marie
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.