Fallskarmshoppning i Spanien?

Hej.

Jag har cylkat ifran Stockholm Till Barcelona och nar jag om tva veckor ar nere vid Gibraltar tankte jag skicka hem cykeln och da ar jag intresserad av att ta certifikat eller iallafall hoppa har nere i Spanien eller i nagot narliggande land. Ar det nagon som vet vart eller till vem man ska vanda sig?

Ha det bra!
/Erik

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Lösenord

Micke N; sa:
Erik,

Det finns en dropzone utanför Sevilla, nära Gibraltar. De kör både tandem och nybörjarkurser.
http://www.skydivespain.com/

Hälsa från svenska BASE teamet, TEAM Bautasten, så får du ett varmt välkomnande :)

/Micke

Inte för att jag är fallskärmhoppare, men det som händer för mig på denna länk är att dom vill ha användarnamn och lösenord.
Ska det vara på detta viset ?

Per Brune

Nope, så ska det naturligtvis inte vara, måste vara ett tillfälligt fuck up. Testar igen imorgon, funkar det inte då mailar jag och frågar vad dom sysslar med.

/Micke N

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips