Erfarenhet av Clas Ohlsons Kajak ProAqua?

Såg att Clas Ohlson säljer en uppblåsbar kajak (Water Tube Proaqua Kayak med innertub, kraftigt nylonöverdrag och snabbventil. Mått LxB 278x85 cm) för en tusenlapp.

Någon som har någon erfarenhet av den? Naturligtvis är det bara typ en leksak men jag undrar om den överhuvudtaget går att använda.
Länk:
http://www.clasohlson.se/shop/store...gn=N&WAGID=20797&NoCache=5/13/2006+7:25:31+PM

/Dav.

jag undrar samma sak... ... ... någon? (kanske är pinigt att medge att man satt sin rumpa i en sådan här) :)

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
nåja... jag plockade upp leksaken iaf och ska ut och fiska med den imorgon... får se om den bär 100kg muskler... ;)

Sådärja. Skulle ta ut den på en jungfru-färd... den tar 125kg så man har ju sitt på det torra. MEN VAFAN märker jag... snabbventil my ass...

man MÅSTE ha den extra pumpen för 150pix för att kunna använda skiten... ja herre gud vilken blåsning man åkte på...

MAO: det är en snabbventil på sitt-delen... inte på övriga.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips