Det var vrålkul på Utflykten

Vi var 7 st som samlades i Västerhaninge den 15/6 kl 10:30, som cyklade till Lida-Tullinge. Vädret var perfekt soligt med få moln, grönskan var på sitt peak. Spåret var bitvis blöt,gyttjig och fylld med hala rötter och sten.
Jag hade väll inte min bästa dag då mina krafter sinade efter Paradiset samt att mina Lårmuskler kramperade. Men det var så kul, ni som inte kom med har missat nåt döcoolt.

Vamed mästa gång vi anordnar en Utflykt, då åker vi en ny sträcka nånstans i Stockholm.

Pegeson

Jag håller med!

Det var jätte kul, gänget jag drog med kommer cykla nästa lördag (helgen efter midsommar) igen. Det är för närvarande lite oklart var, men jag hör av mig här så snart jag vet, så försöker vi samla ett ännu större gäng då.

/Mattias

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
utflykt nu på lördag?

jag tackar för ditt intresse, jag återkommer med ett nytt datum. Håll dej bara uppdaterad p detta forum så får du info snart.

Pegeson
08-50010106

Har ni lagt av att köra????

Skulle gärna köra en tur tillsammans med er. Får oftast köra själv pga lata kamrater.

maila mig om det blir någon mer tripp typ Hellas eller Järva.

MVH

Thomas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips