Ring Runar? 
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dagens aktivitet?
- Trådstartare thomalin
- Start datum
Din j*vla kaggfiskare, varför skulle du vara så noggrann? Eller, menar du att det inte fanns nåt?öringen; sa:Tre timmar flugfiske i Kvissleströmmarna. Indalsälven är nu officiellt fisktom![]()
Själv emotser jag nationaldagen då jag ska fly så långt från kunglig- och fånigheter som det bara går, ägna mig åt väsentligheter som vilken färg på 7-grams Toby som är bäst.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
öringen; sa:Ring Runar?![]()
Har planer på att spela Paintball med de råa djuren.
Strykarräven; sa:Din j*vla kaggfiskare, varför skulle du vara så noggrann? Eller, menar du att det inte fanns nåt?öringen; sa:Tre timmar flugfiske i Kvissleströmmarna. Indalsälven är nu officiellt fisktom![]()
Haha om jag hade varit kaggfiskare kanske smileyn hade pekat åt andra hållet, typ såhär:
Cykel, sju sjöar igen, längre omväg. Sverige är vackert just nu.
Re: Nattens aktivitet
http://www.hotboxdesigns.com/Worlds Largest Mousetrap!.html
Fråga den här killen om ritningar och konstruktionstips:Mezzner; sa:(Ska f ö snart tillverka en större råttfälla som även klarar av gnagare med mankhöjd på över halvmetern...)
http://www.hotboxdesigns.com/Worlds Largest Mousetrap!.html
Studentfixardag!
Malins´s lillebror tog studenten idag... så det har varit mycket fixande idag med blommor, mat, mat, mat en del dryck... och en massa fotografering...
Kul dag med många gäster med god mat och strålande väder i en lummig trädgård i Gustavsberg.
Imorgon blir det RAcer eller mtb!... eller kanske en långpromenad på Sörmlandsleden eller Lovön... hm ... många bud... får se vad kroppen tycker imorgon förmiddag.
Någon som är sugen på något av ovanstående och vill ha sällskap?
Thomas
Malins´s lillebror tog studenten idag... så det har varit mycket fixande idag med blommor, mat, mat, mat en del dryck... och en massa fotografering...
Kul dag med många gäster med god mat och strålande väder i en lummig trädgård i Gustavsberg.
Imorgon blir det RAcer eller mtb!... eller kanske en långpromenad på Sörmlandsleden eller Lovön... hm ... många bud... får se vad kroppen tycker imorgon förmiddag.
Någon som är sugen på något av ovanstående och vill ha sällskap?
Thomas
Klättrat i Grönbrink med Sofia S och Staffan E samt övat för vårt projekt genom att gå med jumars i extratunna rep. Inga andra än vi var där idag. Någon hade förresten glömt ett ankare (se sista bilden) med karbin runt ett träd ovanför Uffes under. Kvarlämnat av oss för ägaren att hämta.

Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg